Jag vill ha en terränggående Ren, Nu!

Sanna

: Det snöar ju inte alls lika mycket längre...
Therese: VA?! Nej, gör det inte, vad skönt.

en minut senare...

Therese
: Du var ironisk nu va?
Sanna: Ja...

Sådär lät det här alldeles nyss, kan tyckas att snön är ett uttjatat ämne nu men där hade ni fel för imorses lyste solen när jag vaknade. Jag studsade glatt upp klockan NIO på en söndag, duschade lagade frukost och njöt av solens strålar på det vita helvetet utanför och sen efter någon timme slår det om, helt plötsligt från ingenstans alls kommer det massa snö och vräker ner igen. Jag blir helt förkrossad för jag hade sett fram emot en förmiddag på hästryggen med solen i ansiktet men mina planer havererade och nu är allt jag önskar mig en terränggående ren...snälla tomten, give me one now please! I've been a very good girl this year!




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0