Jag lever...jag lovar!

Igår uteblev allt vad bloggande heter för jag bestämde mig för att ha en "tyst kväll" och stänga av både datorn och telefonen, guuuud vad det är skönt! Helt tyst och man behöver inte oroa sig för att man ska missa något samtal. Jag tillhör den kategorin människor som tror att det ringer hela tiden, hör jag nåt elektroniskt ljud, ja, då är det min telefon som ringer. Det kan ju inte vara hälsosamt på något vis alls?! Så nu har jag bestämt att det ska vara minst en sån kväll i veckan då ALLT ska stängas av och istället ägna sig åt manikyr, yoga och annat trevligt. Jag kan verkligen rekommendera alla överstressade typer att pröva dedär iallafall i 2 veckor och se skillnaden på sömnen den natten i jämförelse mot veckans andra nätter, för mig är det stor skillnad, jag sover mycket tyngre, vaknar mindre under natten och på morgonen känenr jag mig utvilad då det är dags att starta upp allt igen.

Idag blev det hemmaplugg för min del och vid lunchtiden gick jag fram till stan, skulle egentligen åkt bussen eftersom jag hade 3 ton med böcker som skulle till bibblan med mig men då kom inte bussen, det var en något förbannad Therese som började gå och efter ca 2 minuter blev omkörd av busshelvetet, gaaah! Men men, frisk luft är bra och axeln hoppar säkert tillbaka till rätt ställe förr eller senare. Tog iallafall en kaffe med Ida och gick hemåt igen för att hoppa förbi datorn och nu bär det iväg ÄNTLIGEN mot bygghandlar för att leta delar till mitt skrivbordsprojekt.

Ikväll blir det förmodligen en tripp till Skara men vad som är garanterat är iallafall vinkväll hos Jenny och sen kanske en sväng förbi Onsdagsklubben på älskade Rymd.



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0