I-lands problem

Idag uppstod ett såntdär I-lands problem som kan verka vara befängt men när man väl står där är det riktigt hemsk, jag menar, vad ska man göra? Har man inga alternativ och allt känns lika hemsk kan man lätta falla ner i gråt. Jag pratar givetvis om lunchställen! Bor man i en liten stad som denna kan det lätt bli enformigt att äta lunch ute (vilket är ett måste det är bara en fråga om prioritering mamma). Inget kändes lockande och hungern kröp närmre inpå, men då och då kläcker jag små snillesblixtar och jag lyckades få med både Sanna och Malena upp till Kinnekullegården för att äta lunch. Idag hade dom också dessert, hemlagad äpplepaj med vaniljsås och därför konstaterade vi att det helt enkelt var meningen att vi skulle åka dit.


Kinnekullegården var inbäddad i tjock dimma idag



Det är konstigt, men alla bilder jag har på dessa två så ser Sanna sanslöst lycklig eller road ut och Malena ser ut som om hon försöker våldföra sig på henne...men hon verkar ju gilla det så, fine by me:)



Efter lunchen bar det tillbaka hem till Lidköping där kaffe med Jenny väntade och en sväng på stan. Jag fick ett nagellack i present när jag fyllde år och jag hade ett i precis samma färg så jag var inne och bytte till en annan nyans, ska sätta mig och måla på det nu så jag blir klar någon gång för sen är det film/tv/flyttlådsuppackning hemma hos Sanna all night long.



XOXO


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vill också tillföra bilden ytterligare djup: Malena har sekunden innan sagt att om vi gnuggar oss mot varandra så blir det nog skönare.

2010-02-15 @ 19:24:09
Postat av: Mamma

Hmmmmm, det ska vi lägga på minnet tills du säger nån gång att du inte har råd med det ena eller andra gumman;)

2010-02-15 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0