Helvetet har INTE frusit!

VET NI VAD?! Det töar ute, snön smälter! Det är snart första mars och jag tycker det är dags för snön att försvinna nu men det är inte utan lite ångest. Igår när jag låg i soffan, nerbäddad i min egen febermissär och kollade på nyheterna och vädret visade plusgrader blev jag lite ledsen, "Nej, ska det regna nu?!" Men så kom jag på...det är ju faktiskt vår om ett par dagar, iallafall enligt kalendern så det är hög tid för snön att försvinna nu, den har ju faktiskt legat sen innan jul utan att försvinna bara blivit påspädd.

Hur känner ni det, kommer ni sakna snön eller är tövädret efterlängtat?

Jag är lite kluven för jag hatar slask men förr eller senare måste ju snön försvinna och jag vill slippa se ut som en michelingubbe när jag går ut och jag saknar mina high heels!



Dagens temperatur i Lidköping, snart kommer våren!




XOXO


Kommentarer
Postat av: Glom

Har börjat töa här borta också men dessvärre blir mkt slask och jag verkligen HATAR slask!!! MEN det är ändå skönt att snön håller på att försvinna =)

2010-02-26 @ 17:32:24
URL: http://glomssida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0