Fredagskvällen

Äntligen hemma från jobbet! Halva kvällen gick åt att inte göra något men nu är kopparna på bordet vääääldigt blanka och fina. Lagom spel och ganska trevliga spelare men det resulterade inte till någa stora summor i cashboxen men det duger det blev ju mer än minimilön iallafall haha.


Skönt att slappa i soffan och varva ner innan det är dags att sova.


Jag kan inte riktigt koppla av och varva ner än, jag skulle egentligen behöva packa lite och kolla kartor inför min lilla minisemester nästa vecka. Jag åker till Oslo söndag t.o.m torsdag och ska då passa på att varva ner, jobba med företaget och springa på museer och kolla in andra sevärdheter i oslo. Är det någon som har tips på vad man inte får missa? Jag har bokat in Operahuet, Viglandsparken, Munchmuseet, Kungliga slottet och Kon-tiki. Bör man se mer?



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0