dumma dumma

Förlåt för dålig update men jag e less o förbannad över att sladden är borta så jag inte kan ladda upp bilder. Hur kul är en blogg utan bilder liksom, näää precis, lika kul som en knäckebrödsmacka utan smör, utan smör kan man bara äta den rakt upp och ner fast med smör ja då kan man fästa den på väggen också, snajsigt värre!

Jag är lite lätt less på studievägledningen på skolan också, väntat i över ett dygn på svar på ett mail om kursbyte och nu ikväll fick jag ett svar att mailet var vidarebefodrat, gaaah det va ju bråttom skrev jag!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite. Champagneflickan e snart utläst och då väntar Svensk maffia, tacka vetja faktaböcker och biografier, that's the shit!




XOXO

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

FIck inget svar på sms:et igår. Får ses någon annan dag. Svensk Maffia är bra, läs också Infiltratören av samma författare Lasse Wierup. Samma historia har Dick Sundevall skrivit om i Hanteraren. Bra läsning!:)

2010-02-03 @ 19:38:34
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0