Drömmarnas land

Jag har haft en väldigt underlig dröm inatt men den var samtidigt fruktansvärt underhållande till skillnad från alla mardrömmar jag brukar drömma. Nattens dröm utspelade sig här hemma i Sverige och jag var Carrie Bradshaw fast en ung sådan och jag skulle idka välgörenhet genom att åka omkring i Lidköping, Götene och på Kinnekulle och dela ut skor till folk som såg ledsna ut och en av mina barndomsvänner skulle köra mig och hela resan satt hon och påpekade att jag inte kunde ha sådär lockigt hår för det skulle kunna fastna lite varstans så jag skulle behöva rakpermanenta mig eller platta det varje dag annars skulle folk inte ta mig seriöst och aldrig få en karriär. Det var inte utan att jag vaknade mett ett smile på läpparna, jag hade platsat jättebra i SATC som Carrie hihi.



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0