Det som göms i snö...

Ja det som göms i snö kommer fram i tö heter det ju men i detta fallet verkar det  vara totalt tvärt om för ett halsband jag blev av med när det var som allra mest sommar har nu dykt upp igen och det trodde jag inte. Men helt lätt är det inte för halsbandet är ute och reser lite och verkar inte kunna komma tillbaka till min ägo på ett tag men hoppet om att halsprydnaden åter igen ska hänga runt min hals är nu stort. Hmm, underligt dedär egentligen hur saker och ting dyker upp när man som minst anar det och under lite underliga omständigheter... Hur som helst är jag glad och förvånad över att den nuvarande halsbandsvakten har det kvar men jag är riktigt nöjd med detta hihi.


Nu är det bara några få timmar innan halsbandet byter ägare och försvinner...


 Jaja, nu verkar det hur som helt som om det fungerar att ladda upp bilder igen men inte de som jag tog igår, dom har på något underligt vis blivit omkodade och kan inte visas var som helst och detta gör mig högst förbryllad, någon som har något tips på vad som hänt med dom? Alla teorier är välkomna. Nu ska här duschas och sen bär det av mot jobbet, ni som inte har något bättre för er ikväll kom gärna och hälsa på mig på Magnus Gabriel. Kanske inte stadens vackraste ställe (nej det ska gudarna veta) men där huserar stadens mest sällskapsjuka croupier ikväll.



XOXO


Kommentarer
Postat av: Lisette

Bilderna kanske har lagts över i fel filformat? bör heta typ xxxx.jpg eller .jpeg har jag för mig... men är ganska lätt att ändra i så fall. :p

2010-02-25 @ 01:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0