AJ!

Nu ser det ut som det inte blir något Oslo i veckan utan det får kjutas på ett tag men då får jag en hel veckas ledighet hemma där jag kan pyssla iordning lägenhet och mig själv, jag måste verkligen ha massage, jobbet tar kål på tyggen och den låste sig idag när jag skulle gå över en gata, INTE BRA! Jag som trodde att mina problem skulle ha försvunnit men nej nej, sådan tur hade jag inte. Imorgon får det nog bli långsam promenad och streching som står överst på schemat så det inte blir värre.

Nu blir det sängen efter en kvälls med jobb. Mycket bättre spel idag än igår så jag är nöjd!



XOXO

Kommentarer
Postat av: Glom

Det där låter ju inte alls bra!! Hoppas din rygg blir lite bättre snart men trist med tanke på Oslo resan =(!



Krya på dig!

2010-02-14 @ 09:42:59
URL: http://glomssida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0