100202

Gomorron!

Angående gårdagens besöksiffror är jag lite lätt förbannad på er, ni slog besöksrekord men ändå inbringade dagen BARA 350 kronor till hjälporganisationerna...snåla jävlar! Jag får hoppas att det är för att det är januari och att ni inte alltid beter er såhär.

Sitter på bussen till skolan nu och surar över en annan sak, sladde till min kamera är borta, puts väck, har inte en aning om vart den är men jag vet att jag laddade upp bilder i söndags juh och efter det har jag inte plockat ut den hemifrån, det är nog dendär alien som är tillbaka i mina köksskåp igen och har vågat sig ut på rövarstråk. GE TILLBAKA! Tills den kommer fram får ni helt enkelt nöja er med webcamerans bilder. Skola i några timmar nu och sen blir det fortsatt städning hemma.



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0