luncdejt med Ida

Det måste ha snöat helt galet mycket på morgonen idag för när jag skulle gå ut till bilen förut fanns den inte och istället för min bil så hittade jag en igloo. Efter skottande och skrapande kom den fram tillslut iallafall och med lite våld fick jag loss den så jag kunde ta en riktig långlunch med Ida och diskutera lite kring veckans tenta som vi får imorgon. Usch, jag gillar verkligen inte hemtentan denna gången, alldeles för lite tid på helt fel dagar!

Ikväll är det hur som helst sista stripaerobicen innan julledigheten och jag kommer sakna den jättemycket och jag kommer bli stel som en pinne igen innan det drar igång efter helgerna, blä!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0