Tomtegröt

Julmaten står en upp i halsen så nu är det dags för lite tomtegröt istället. Pappa och hans sambo kom hit och så körde vi lite julklappsutdelning och soffmys. Jag har jagat hela stan runt i jakt på kanel eftersom jag upptäckte att den va slut/borta/snodd när jag skulle lägga i kanel i gröten, panik! Efter en massa runtåkande och ett telefonsamtal gav jag upp och skulle åka hem och då passerar jag ICA affären som jag bor precis bredvid och upptäcker att den är öppen. DEN av alla affärer...tackar för det och är mycket glad eftersom gröt utan kanel är som jul utan snö. Nu blir det lite vila innan det är dags att tagga inför kvällens begivenheter.




Kommentarer
Postat av: elin-mode/foto/vardag.

jag behöver lite tips.. vet du någon bra digitalkamera? :)

2010-12-25 @ 20:08:42
URL: http://elinstyle.devote.se
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Goddag <3

Hoppas din dag blir underbar <3

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-27 @ 15:57:29
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0