skallebank

Nu är hemtentan i byråkrati inlämnad och eftersom nästa kurs kommer vara lite speciell har jag nu bestämt mig för att ta lite jullov. Inte helt givetvis efteyrsom jag har jobb kvar men jag ska försöka unna mig själv dagar av absolut noll stress och ingen sysselsättning alls, jag får väl se hur länge det håller men det är grundplanen iallafall. Ikväll har jag jobbat en sväng och redan klockan elva infann sig huvudvärken och nu är det snudd på olidligt så jag ska genast marshera in till sängen och försöka sova så jag orkar upp imorgon i hyffsad tid.

En liten tanke...När spelare börjar med "Jag vet att jag är jobbig...MEN" Är det då bara inte en smart idé att kanske stänga käften och inte säga det dom har tänk att säga. Bespara mina öron och min själ lidandet av era dumheter om ni själva redan inser att det ni har att komma med passar bäst att torka sig i röven med. TACK på förhand!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0