pinsamt värre

Jag är så mätt så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen nu men jag sitter i soffan nu och lider av en enorm matkoma och kikar på reprisen av bonde söker fru. Ni vet sådär så man skäms åt någon annan, åt någon annans beteende, jag höll lite på att dö förut när en av tjejerna som åkte ut skulle läsa en dikt för killen som skickade hem henne. Jag klarade av ett par rader som sorgligt nog rimmade och sen var jag tvungen att trycka på "mute" för jag stod inte ut att lyssna mer. Det har lite samma inverkan på mig som auditions till idol eller talang, jag skäms så mycket å andras vägnar att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Vidare i samma program kan jag inte hjälpa att tycka att det är sött och gulligt. Det är så svenskt det bara kan bli för det är alldeles lagom av allting. Lagom med tårar, lagom romantik och lagom förnedring haha. Jag ser fram emot många nya säsonger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0