in the making

Händig, javisst! Mitt egenhändigt (okej, med lite hjälp av pappa) ihopsnickrade skrivbord börjar ta form nu och det är inte mycket kvar som ska fixas till och förhoppningsvis hinner vi få klart det sista imorgon så jag kan flytta hem det till mig innan helgen iallafall.

Jag inser mer och mer att jag valt rätt yrkesbana iallafall för någon snickare är jag då inte även om känslan av blåkläderna får mig att iallafall för stunden prestera så skulle jag nog inte kunna ha gjort det helt själv, jag inser och erkänner detta nu. Förresten undrar jag varför pappa har oanvända arbetskläder i storlek medium hemma...lever han på hoppet om att jag ska få för mig att bli händig på riktigt? Bra är det nu hur som helst för kläderna är supervarma i det ack så kylslagna garaget! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0