veckans jobboutfit

Gud vad jag är hungrig, jag missade totalt att käka innan jag gick till jobbet förut och nu är det lite väl sent att äta middag så jag ska försöka somna och satsa på en brakfrukost hos pappa imorrn istället. Jobbet gick förresten bra men alla var riktigt fulla, konstigt, det brukar dom inte vara mitt i månaden sådär.

Kvällens outfit bestod av en nyinköpt kjol från Gina Tricot med en massa lagda veck framtill, kjorta o linne samt ett maffigt halsband som jag bara älskar. Vid närmare eftertanke kommer nog hela outfiten från Gina förresten.








Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Jag är hemma nu, kom hem igår.

2010-08-14 @ 17:42:58
URL: http://lajdidaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0