skara

Den tidiga kvällen spenderades i Skara med Sandra eftersom jag ledsnat på Lidköpings promenadstråk och det småregnade här och då verkade det jättelogiskt med en tripp till grannhålan och hälsa på min söta lilla vän istället. Skara är en märklig liten håla, helt död men det är sjukt mycket små hus överallt så folk måste det ju bo där men VAR är dom? Vi bestämde oss för att sätta upp lite gemensamma mål och lite planer inför snar framtid, kommer bli super!


Skara är inte bara dött, det är fult vatten där också!


Men skara har söta Sandra iallafall, men hon är ju egentligen inte från hålan så skara kan inte ta cred för det egentligen!




Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

haha vad negativ du är. Var det inte du som pratade om kultur? Det finns det gott om här.

2010-08-27 @ 12:54:09
URL: http://lajdidaj.se
Postat av: Anna

Skara är som du säger jättekonstigt. Kommunen minskar i invånarantal har jag för mig. Men det är vackert.



Märkligt.

2010-09-03 @ 09:43:34
URL: http://barsine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0