pälskrage

Jag har haft en sjukt produktiv förmiddag. Jag hoppade ur sängen vid 9, städe lite för att sen vi 10 gå och träna innan jag skulle möta upp Ida för en frukost på stan. Skolan börjar ju snart igen och det är lika bra att börja förbereda det så allt är klart. Vi hann med en sväng på stan och jag hittade den perfekta höstjackan, ska nog kila och köpa den i helgen tror jag men jag måste fundera lite till på det men det lutar nog åt ett starkt ja för den. Köpte iallafall en fuskpälskrage som jag bara älskar, jag kommer nog bo i den större delen av hösten, sjukt mysig! Efter det mötte jag upp Malena och Fredrik för lunch på Hej Sushi! och jag måste erkänna att första gången jag åt sushi var det inte gott alls men idag var det riktigt gott och jag förstår verkligen att folk säger att man måste prova mer än en gång för att förstå och nu är jag helt såld. Min produktivitet börjar sakta men säkert sina allt eftersom kaffet går ur kroppen men det är dags att fylla på och städa lite till innan jag tar en powerwalk senare. Busy busy day, but in a good way!


Kommer från Cappuccini, ni kan ju ignorera hur jag ser ut.


Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: tack :) det kostar 100 kronor :D

kram!

2010-08-26 @ 15:52:26
URL: http://trulyamanda.blogg.se/
Postat av: A L M A S F O T O ♥

sv; okej, tack för svaren! Jag googlade på "bloggerfy", då kom ditt inlägg upp ;)

2010-08-26 @ 19:53:40
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0