en dag på stan

Jag startade dagen med att bli förvånad över mig själv, good start! Och eftersom en god vana sällan kommer ensam (ja, det är ett ordspråk) så ska jag inhandla mer pärmar och mappar imorrn för nu jäävlar ska här organiseras för hela slanten. Vart kan man hitta snygga pärmar? Jag vill inte ha sånnadär fula vanliga med blå och röda ryggar. Jag mötte upp Sandra för en liten pepplunch och sen en vända på stan och jag hittade vad jag tror kommer bli min favorit i höst, en kofta som är helt perfekt.







Söta Sandra på Henrys

 


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Wow, vilken close-up!



Vilken underbar kofta! Den skulle jag gärna bo i.



Vi kanske ska ta en lång promenad någon dag?

2010-08-25 @ 20:24:19
URL: http://lajdidaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0