Underbara sommar!

Vi hade perfekt väder igår när vi skulle ha kräftskivan, enda nackdelen var bonden som bestämde sig för att skörda...det rök som satan om honom men det värsta försvann innan maten iallafall. Solen sken och det var precis lagom varmt, perfekt. Efter maten blev det bad och bastu för att avsluta med dans under stjärnorna. Gud vad smörigt det lät men det var verkligen en jättetrevlig kväll och tack Jenny för att du aggerade taxi åt mig!



Underbart






Sabeln åkte fram när champagnen skulle halshuggas








Jag åkte av min flytmadrass i poolen, resultatet: en hemsk frisyr!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser jättetrevligt ut :)

2010-08-23 @ 21:44:14
Postat av: Sandra Johansson

Hej Tek..

Jag skulle ju ringa upp igår men hade/har huvudvärk från he.



Hur som helst, vill du ta en fikadejt eller likande imorgon?



Kram

2010-08-24 @ 13:08:33
URL: http://lajdidaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0