the day

Idag har jag mest legat i trädgården hos pappa och slappat och solat medans tvätten gått i maskinen och sen hängt i trädgården och torkat, vi hann med en runda till skogen och plockade lite svamp också men vi höll på att smälta bort för det var vindstilla och 26 grader i skuggan så skogen var lite för varmt helt enkelt men det var väldigt vackert. Vid middagen hade jag en såndär läskig känsla om att jag hade glömt något men jag kunde verkligen inte komma på vad det var inte förrän jag ett par timmar senare sätter mig i bilen och kör in mot stan igen och får en smärre chock när jag inser att jag ska vara på Campingen om 10 minuter och möta upp jobbet för mat och minigolf. Det blev en snabb vända hem för att byta kläder och snygga till mig lite och sen iväg till campingen. Som sig bör vann jag givetvis golfen, god marginal med 10 poäng ner till 2an, nej jag är inte självgod, jag är bara så bra helt enkelt, inte mitt fel!






Stackars lilla Sanna blev uppäten av myggorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0