update

Igår var ju tjejerna här på söndagsmiddag som sig bör på söndagar och min pizza var helt okej, den smakade inte så hemsk som det skulle ha kunnat utan var ätlig, 10 poäng till mig. Jag kanske helt enkelt ska ta tag i detta med att laga mat igen men det som allt annat går ju bara i perioder. Dagen idag har bestått av lite för mycke jobb och alldeles för lite fritid men jag hann med en sväng till Källby och hälsa på Elin som är gravid. Stackaren mår riktigt dåligt av och till jag lider verkligen med henne, bara 5 månader kvar heja heja hehe!

Nu är jag alldeles för trött för att göra något kreativt eller nej, för trött för att göra något alls så jag tänker slänga mig i sängen och hoppas att det tar lång tid innan klockan ringer och jag måste gå upp till jobbet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0