the day

Efter en fruktansvärt lång dag på jobbet åt Sanna, Jenny och jag middag på Fataburen, såååå god mat så jag tror jag dör nästan. Vi kan konsten att ta sjuka samtal till helt nya nivåer och för att bespara er läsare så blir det censur på det helt enkelt men när jag åkte hem så såg jag en fantastisk regnbåge, kolla bara...



När jag kom till stan så plockade jag upp Malin och åkte hem till Maria för lite filmmys med tjejerna. Vi såg en riktigt konstig film som hette Case 39 och den handlade om en socialarbetare som fick ett konstigt fall på nacken som först verkade rätt solklart men blev mer och mer invecklat tills det spårade ur totalt och blev Si-Fi av alltihopa och då loggade min hjärna ur och så gosade jag med Ellen istället, mycket bättre. Kvällen i sin helhet har varit riktigt bra och nu ska jag hoppa i säng och få några timmars sömn innan det är en dag kvar på jobbet innan helgen.

Natti natti allihopa!


Söta Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0