sur surare Therese

Det pissiga humöret hänger i sig och späds på pö om pö och det ser inte ut som om det kommer bli bättre på ett bra tag men vem vet, kanske vaknar en dag och är som en solstråle men jag skulle inte tro det. Jag vill morra och fräsa åt större delen av världen och helst spotta lite på några också men det får man inte har jag hört från flera säkra källor så lika bra att låta bli.

När jag vaknade idag drog jag på mig dom blåa fina skorna igen och gav mig ut på en morgonrunda, jag pallade verkligen inte springa så tidigt på morgonen så det blev powerwalk istället men det är nästan lika jobbigt det, kanske inte för konditionen men för musklerna. För er som undrar kan jag meddela att skorna fungerar utmärkt, inget skoskav, inget ont i skenbenen och dom är hur lätta som helst!

Nu ska jag fortsätta sura här på jobbet ett par timmar till innan jag får gå hem och sura där istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0