söta grannar och förjävliga paket

Min vad gick sönder i Göteborg! Eller njae, jag kanske överdriver lite men det känns så. Helt plötsligt kändes det som om någon satte en kniv på utsidan av vaden och det gjorde och gör verkligen sjukt ont. Tigerbalsam är min bästa vän ikväll kan jag lova för satan vad det gör ont. Hopppas verkligen det går bort tills på söndag då jag ska stå och jobba heeeela dagen.

Det var meningen jag skulle montera ihop saker (läs, förbannade jävla platta lådhelveten) från Ikea ikväll men jag fastnade i soffan istället, motivationen försvann lite och sen blev jag sömnig. Grannen ovanför har haft fest ikväll och jag vill inte byta lägenhet med honom de närmsta dagarna för det verkar som om halva lägenheten gått sönder och folk har ramlat hela tiden, wft har dom gjort? Oftast brukar det ju vara störigt när det blir sådär men jag har suttit och smålett hela kvällen för dom har spelat sjukt bra musik. Den ena bra låten efter den andra och jag har kommit på mig själv att sitta och sjunga med, japp not my finest moment but hey, Who can see me?! Näää just det! Faller väl lite kanske på att jag erkänner det men. Dom avslutade innan dom drog iväg ut med att spela gitarr och sjunga, så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0