Sista tisdax

Som sagt...hösten närmar sig och idag var det årets sista Tisdax på stadt och givetvis måste man passa på medans man kan för jag känner mig själv så fort det blir kallare ute kommer jag inte vilja gå ut, jag kommer fastna hemma med vänner och film inte för att det är fel i sig men det är alltid mycket roligare på sommaren.

Camilla som varit hemma med barnen alldeles för länge bestämde sig för att ha fest och sen skulle vi ut och äta allihopa så vi blev ett stort gäng tillslut, riktigt trevligt och skönt att ha henne tillbaka! Fest som sig bör helt enkelt, gamla vänner, nya vänner, champagne och sommar...


I have a very bad hairday...


Söta och väldigt glada Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0