Scensommar

Ibland är det trevligt att bo i en skithåla som har lite för mycket pengar som dom inte vet vad dom ska göra med och då annordnar gratiskonserter. Scensommar gick av stapeln idag och jag och Jenny gick dit för att lyssna på lite rock och avsluta med att introducera Jenny till pop i form av Ola...hon gillade det inte! Efter att myggen käkat upp oss mötte vi upp Malin och gick till Krog och Kompani för att ta en drink på uteserveringen och passa på att njuta av att det fortfarande går, snart är det för kallt, hemska tanke...



Stagedoor


Ola


Fuktig luft och värdelöst hår är ingen bra kombo...jag behöver vinter! Eller bättre hårkvalité.


Titta titta titta, Jenny finns på riktigt! Jag har inte hittat på henne hon är bara lite kameraskygg!


Söta Malin


Jag bjuder på den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0