resurrected

Okej, nu ska jag sluta gömma mig från världen, jag loooovar! Jag tror jag har slutat att sura nu och jag är för en gångs skull ledig så jag ska ta vara på denna dagen på ett bra sätt, inget surande utan jag ska först träffa söta mormor och sen fika med Sandra.

Dom senaste dagarna har jag spenderat med att gömma mig så gott det går, förlåt alla som ringt och skickat sms och inte fått svar men telefonen har fått semester. Som sagt, nu är jag tillbaka efter vilan. Jag passade på att spendera lite tid ute i stugan, vila, städa och tänka, myyyycket tänkande blev det och nu är jag om möjligt ännu smartare. Ibland måste man ta en paus för att komma ikapp sig själv och få lite perspektiv på saker och ting.


Asta behöver trimmas, hon ser mer ut som gatukorsning än som den Terrier hon är.


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Bra att du är ute ur sur-dimman, i eftermiddag tar vi en "se livet positivt" och "ladda inför en mysig fika-höst" fika :)

2010-08-19 @ 12:21:22
URL: http://lajdidaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0