personalutflykt

Ikväll har vi haft personalutflykt med Läckö Slott och det var som vanligt, fantastiskt trevligt! Vi åkte med M/S Magnus Gabriel ut till Blankesundsholmarna där vi hoppade iland, gick en tipspromenad som jag självklart ägde och sen avslutade vi med en buffé med grillat och vänermat. För att återgå till det viktigaste, tipspromenaden som för övrigt är på blodigt allvar och inte ska förväxlas med nöje så kom jag på delad första plats, woooho. Jag delade den med Sanna och Jesper vilka jag kan anse vara värdiga motståndare. (jaaaa för guds skull människor, jag är självupptagen men skämt förstår ni väl?) Hur som helst så fick vi handblåsta glasrosor från en av Kosta Bodas designers, jättesöta och orginella jag slänger upp en bild på det imorrn.

Nu blir det sängen för jag är så trött så jag dööör snart!






Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Det ser härligt ut! :)



Ses på onsdag gumman!

2010-08-02 @ 13:54:21
URL: http://lajdidaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0