konst

En totalt händelselös dag på jobbet! Det hände inget värt att varken nämnas eller komma ihåg som var utöver det vanliga, en alldeles jättevanlig trist dag. Fast det är klart, slottet står kvar så då är det en lyckad dag. Till sist när det var folktomt roade jag och Malena oss med att göra en nakenfis av diverse överblivna saker, jag borde nog sadla om och ta vara på min kreativa sida...eller kanske inte haha! (Malenas bidrag till den nakna kvinnan var lite för vulgärt så det får inte vara med här då rodnar ni, men det var gjort i "elefantskit" och några av synonymerna rimmar på både hus och hitta)



Efter jobbet bjöd Sofia på Paj hemma i deras stuga i Spiken, jättemysigt och väldigt gott. Fina kollegor är guld värt. Nu ska jag bara slappa i soffan och njuta av en hemmakväll utan något att göra för imorrn är det jobb och sen ska jag och Jenny på en spelning om det inte spöregnar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0