God morgon...eller nåt!

Jag får erkänna mig besegrad nu! Klockan är snart halv sex och jag har inte lyckats somna ordentligt än, jag kommer garanterat somna i ett hörn på slottet idag, no doubt about it! Först var det för kallt sen var det för varmt och ja ni vet när man inte riktigt vet vart man ska göra av en kroppsdel, det brukar vanligtvis vara armar eller ben, det kvittar hur man ligger känns det som om exempelvis vänster armen är i vägen. Detta hände ju givetvis inatt också fast det var AXLARNA som var i vägen! Hur kan axlarna vara i vägen? Det är ju inte direkt som om man kan omlokalisera dom...eller har jag missat hur man gör det? SNÄLLA berätta hur man gör i så fall för detta är sjukt jobbigt. Ja, nu gnäller jag nog igen men detta kan inte hur mycket man vill ens räknas som I-lands problem eftersom sömn är livsviktigt, eller hur?! Nä, ett riktigt problem med riktiga konsekvenser... Jag förstår själv att detta kommer göra att jag framstår som en komplett jubelidiot, lugn bara lugn, jag förstår det!

Damn, jag måste verkligen sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0