första dagen av klarad!!!

Första dagen i skolan är avklarad och ångesten har släppt lite iallafall vilket är skönt. De första två veckorna kommer vi ha ett grupparbete som ska avslutas med att varje grupp ska hålla i ett seminarie om olika delar i EUs uppbyggnad. Min grupp ska presentera Sveriges del i EU vilket jag blev jätteglad över att få, skönt med en mjukstart så kvällen ska ägnas åt massa läsning, jag fick som tur är tag i både svenska och engelska informationsblad så jag kan komplitera. Men innan jag begraver mig i läsandet ska jag på oljemassage vilket ska bli sååååååå skönt och sen efter det är det stripaerobic, återkommer med en utförlig redovisning av det.




Kommentarer
Postat av: malin

härlig blog!

allt bra?

2010-09-01 @ 12:09:31
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0