:(

Jag har haft en riktigt dålig dag! Ni vet en såndär dag då inget går som planerat men vad det är som gör den riktigt dålig är svårt att sätta fingret på, den är bara helt enkelt dålig. Nu ikväll har jag suttit och hjälpt Ida med sin tenta över en middag, det var iallafall trevligt, goda vänners sällskap brukar pigga upp. För att rensa skallen och få lite ny energi tänkte jag ut och springa lite innan jag ska sova för ikväll blir det riktigt tidig kväll jag kommer stupa i säng. Det blir till att inviga mina nya löparskor jag köpte i förra veckan, hoppas man springer fort i dom söta babyblå pjuksen!


Skorna kommer från Addidas


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Löpning? Häftigt! Gick det bra? :)

2010-08-16 @ 08:41:32
URL: http://lajdidaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0