eeeh

Hej! Therese heter jag och jag är övertrött!!! Jag kommer snart säcka ihop i en hög av utmattning fast somna lär inte gå för jag skrattar hysteriskt åt allt som kommer i min väg, hur ska jag kunna somna inatt? GAAAH! Klantade till det förut med och spillde kaffe på mig och andades in massa insektsspray så jag e alldeles skakig, smart smart! Tror det är typ dags att sova istället så kan jag inte klanta till mer idag men först måste jag plöja igenom ett par kapitel i politiken och plocka iordning!

När jag kom hem förut möttes jag av en byggnadställning på gaveln, när kom den? Varför står den där? Varför vet jag aldrig sånthär??? För övrigt får jag inte glömma av att jag inte har någon bil imorrn...det lär jag ha glömt när jag ska till bussen...



Halva vår basgrupp.



Möttes av denna synen när jag kom hem, när hände detta?




XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0