Update from Spain

Aaaaah, internet fungerar inte har nere pa hotellet, jag kommer bli galen! Jag ka inte skriva klart itt arbete och skicka hem och inte fixa med bloggen sa det blir en ordetnlig uppdatering nar jag komme hem istallet.

An sa lange har det varit ganska bra vader har enre och solbrannan borjar ta form, I like! 30 grader och kanske runt 20-22 i havet sa det far duga. Imorrn ska vi gora en liten utflyckt till La Gomerra som ar grannon. Vi ska hyra en bil dar och kora runt on och sola, ska bli jatteskont! Ikvall ska vi kaka midag pa ett lite udda stalle, jag lovar bilder darifran och jag kan ge er en ledrtad...det ar hamtat fran en kultfilm!

Kanske gor en till uppdatering inom kort ska se ifall jag kan koppla in min kamera har sa ni far se lite bilder, keep your fingers corssed everyone!




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0