The return of the buffalo

I helgen när jag jobbade fick jag lite hjärtklappning, inte på ett bra sätt dock utan jag mådde lite lätt dåligt inombords och min modesjäl grät floder av blod. Mitt öga skådade ett par BUFFALOSKOR! Japp, ett par buffaloskor på 2010-talet! På något sätt hade de stackars skorna överlevt stilettklackens intåg, taxklacken, kilklackar och converseskons återkomst och nu, nu 2010 vaknade buffaloskon till liv igen, jag lever med en enda fråga...Hur tänkte människan som gick ut i dom? För jag lovar er, det var inte något 90-tals tema på klubben även om man kanske kunde tro det.


Hade ni buffaloskor? Och skulle ni VÅGA dra på er dom och gå ut idag?



Remember these?






XOXO


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahaha! Usch, jag ägde 2 par och dom står längst in i garderoben och där får dom stanna. Såg en tjej med ett par på sig sist jag var i sthlm också och tappade hakan.

2010-04-19 @ 09:05:14
URL: http://crazyaboutpink.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0