Städryck

Seriöst...kan inte någon komma hit och ha högläsning ur min kurslitteratur för jag får inte mig själv till att läsa det är boooooring boring boring! Det är alldeles för mycket att läsa till det vi samtidigt ska göra med våra två projekt, gaaah detta kommer knappast gå bra men den "gröna" boken ska vara utläst innan nästa vecka är slut iallafall så är planen och nu ska den bannemej hålla också.

För att kompensera för min oförmåga att plugga ordentligt har jag fått värsta städrycket, jag vaknade och ville städas det händer inte ofta så lika bra att ta tag i det medans jag ändå har ångan uppe. Åker jag (som jag verkligen hoppas) till Teneriffa i veckan så är det skönt om det är rent och snyggt när jag kommer hem. Visst är det vuxenpoäng på att städa INNAN man åker? Duscha blommor är nog inget jag ägnat min tid åt förut men dom såg ut att behöva lite vatten på sig, jag tror dom behöver det, hade jag varit en blomma hade jag velat bli duschad iallafall. Nää, åter till skrubbandet och iordningplockandet.


Trevlig Söndag!




XOXO


Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktiga du!!!! in med blommorna i duchen ska du se va de kommer att må bra sedan :))

2010-04-18 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0