Påskafton

Glad påsk allihopa!

Jag har precis kommit hem från en släktmidag med delar av släkten, ruggigt bra väder har vi haft så jag passade på att sitta ute i solen mestadels av tiden UTAN JACKA! varmt och skönt kan jag lova.


Jag och Asta njuter av solen



Vovven har problem att sitta still



Ikväll ska jag jobba igen och jag hoppas det kommer gå bättre än igår för det var bannemej något av det värsta jag varit med om, gick skitdåligt, inga spelare och allmänt dålig stämning. Kvällen till ära ska jag nog ladda upp med lite påskgodis med för att fjäska med spelare det brukar göra susen om dom är lite griniga. Önska mig lycka till och kika in om ni har vägarna förbi.




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0