Jag har väldens bästa mormor!

Min söta mormor förbryllade mig igår. Jag har sedan jag var riktigt liten beundras hennes påskhöna som hon brukade ha godis i och så i år frågade hon ifall jag ville ha den för den gjorde bättre nytta hemma hos mig än hos henne, gissa hur glad jag blev! Jag skulle få hönan istället för ett påskägg vilket jag tyckte var ett alldeles ypperligt byte (JA! jag får fortfarande påskägg, shut the fuck up, du är bara avis) men jag fick hönan med en godispåse bredvid, hon hade alltså inte lagt i godiset vilket jag tyckte va lite konstigt men men pensionärer tänkte jag. Jobbigt dedär med att lyfta på lock, omständigt så att säga men när jag idag skulle fylla hönan upptäckte jag att det låg pengar i hönan, haha! Tack mormor!!!






XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0