Hej! Therese heter jag och jag är inkompetent!

HA! Nu är det bevisat...jag kan inte ens koka ägg utan att misslyckas! Jag satte två ägg på spisen och rusade ner till tvättstugan för att senare springa upp igen och in till TV'n och glömde då totaaaalt bort äggen. Efter ett tag (läs ca en halvtimme) hörde jag en kraftig smäll ute i köket. Inte ens då fattade jag vad det var förnågot, inte förrän jag kom ut i köket och fick se grytan utan vatten och med 1½ ägg i...det ena äggen hade exploderat och det var det som hade smällt, tur att det innte böjade brinna men det var nog i sista sekund för det rök rejält om både grytan och plattan. För säkerhets skull hällde jag ut ett glas vatten på spisen så det skulle sluta ryka och inte vara så varmt men det resulterade bara i mer rök, tror det blev mindre varmt dock...

VARFÖR ÄR JAG SÅ DÅLIG PÅ DETTA MED HUSLIGHET?







XOXO


Kommentarer
Postat av: Peter den store

Jag är inte förvånad ^^

2010-04-21 @ 00:47:32
Postat av: Mamma

Det där har nog hänt de flesta av oss ;) Var glad att du inte hade en stekpanna eller gryta med smör i, det hade jag en gång och fler med mej som jag vet.

2010-04-21 @ 08:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0