God morgon

Man vet att man är lite nyvaken när man går till dörren och ska låsa den efter det att hantverkarna blivit klara men när man drar i hantaget för att låsa dörren går inte hantaget att röra och dörren verkar vara låst...HJÄLP! dörren har gått i baklås och jag kommer inte ut...nej just det ja, dörren var bara redan låst...


Nu ska jag slänga på mig lite kläder och ta mina böcker o gå iväg till bussen, kosrt dag i skolan och det gillar vi för ikväll ska bilen fixas, jag ska hälsa på mamma och på något vis försöka klämma in att träffa Sanna och Jenny också, det kommer nog inte gå om jag helt plötsligt inte lyckas uträtta ett underverk, keep your fingers crossed!





XOXO


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska vi träffas idag? I did not know. :D

2010-04-08 @ 16:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0