En bra dröm

Det finns en person som jag verkligen avskyr, det kvittar vad personen gör så hittar jag ett sätt att irritera mig på det, gott som ont. Och om sanningen ska fram tror jag inte denna personen kan göra något gott egentligen för jag anser att personen är genomond därför var min dröm inatt helt makalöst bra. Jag drömde nämligen att jag stod och pratade med personen (personen får heta Kim för enkelhetens skull hehe) och Kim sa en massa saker som var elaka och allmänt egotrippade och jag blev argare och argare men plötsligt hade jag en plastsnöskyffel i handen (det var mitt i sommaren) och jag drar till Kim allt jag har över högerkinden med den så Kims tänder flyger iväg. Kim börjar lipa och springer därifrån och det bästa av allt, ingen tycker det jag gjorde var fel utan helt berättigat wiiiho! Åååååh ni anar inte hur skönt dedär var, 10 poäng till mig! Givetvis kommer jag inte smocka till Kim med en snöskyffel i verkligheten men guuuud vad befriande det var, en liten seger!


Nu ska jag fixa till mig och sticka iväg till bussen och jag har INTE glömt att jag inte har en bil så jag är ute i god tid!




XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0