Dagens YOUTUBARE


Okej, jag älskar Nightwish...med den gamla sångerskan. När dom bytte slutade jag lyssna för ett tag och nu saknade jag musiken alldeles för mycket så jag har lyssnat nästan hela dagen. Den nya är ju bra men det är något som fattas...den gamla sångerskan! VARFÖR förstöra ett vinnande koncept? Ja jag förstår att man av olika anledningar måste byta ut medlemar i en grupp men varför då ta en vanlig sångerska som inte behärskar opera? Det var ju det som va hela grejen...näää u är jag bara besviken på mig själv att jag inte hann och se dom live innan det var för sent.


Vad tycker ni? Är det förstört eller är det rent av kanske bättre? Första låten är med den nya sångerskan och den nedre är från den gamla goda tiden!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0