WTF!?!

NÄÄÄE!!! Nu är jag riktigt arg!
Fy skäms Sverige! Vad hände med idol ikväll egentligen? HUR kunde supernördarna gå vidare? Vad hände med söta Eddie? Det borde väl finnas gott om småtjejer i detta land som är villiga att göra slut på sina comviqcash och ringa och rösta...WTF?!?!

Näää jag ÄR arg!

Jag ska också passa på att gnälla rejält på Emelie´s här i Lidköping. Dåligare service får man fan leta efter. Jag tänker i alla fall inte gå dit mer på riiiktigt riktigt länge. Jag specialbeställde en macka för jag tålde ingen av dom som dom hade och beställde också en jordgubbsdrink. Vad får jag? Jo en heeelt annan macka med nötter och paprika på bland annat som jag inte tål. Jag fick också in kaffe som jag inte beställt. Jag klagar, berättar igen vad jag beställt och in denna gången kommer en ny macka. Inte heller denna gång det jag beställt men va fan, orka hur mycket som helst så jag chillade. Sedan skulle jag och Sanna ha något gott efter mackan och då sa jag till biträdet (som för övrigt äger stället) att jag inte hade beställt kaffe men fått betala för det så hon kunde dra av det på min paj. Men det tyckte inte hon inte...Näää, istället säger hon: "Du fick ciabata istället för brödet du beställde så du får betala fullpris." WFT!!!! Jag ville ju inte ha ciabata, jag fick ju inte det jag beställde. NÄÄÄ Bojkott blir det på detta nu! BLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag är Therese arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0