Where the fuck did India go???

Mitt pluggande går verkligen jättebra. Borde ha läst i alla fall 3 kapitel idag men vad gör jag?! Jo, jag hjälper Jenny att flytta saker från den gamla lägenheten till den nya. Detta är ju bra egentligen det med men jag hade ju veeerkligen behövt plugga eftersom jag nu ligger 3 kapitel efter tills morgondagens föreläsning. Bläää, ska läsa bildtexter på bussen imorrn!

Vi tittade på en liten världskarta idag samtidigt som vår lärare pratade om Indien, samtidigt pekar han mot tavlan så vi ska fatta vad det är han pratar om och sja peka på Indien. Han tar väldigt god tid på sig men hittar det verkligen inte så han utbrister då istället " Where the fuck did India go". Ja Per, var tog indien vägen? Kan det vara den stora pluppen som ligger typ bredvid kina???

Åter till flyttandet. När vi kört lite grejer från skara hit till lich så tyckte vi (jag) att vi verkligen behövde vin så jag gick hem och hämtade en flaska rosé. En flaska senare insåg vi att vi minst had behövt 2 flaskor till delvis för att Sanna också kom men också för att vi hade aaaaalldeles för mycket problem att lösa. Tänk vad kreativ man är när man ligger på golvet på 4 kuddar i en annars nästan helt tom lägenhet.

Nu är det ju Heros så då kan jag inte plugga då heller...suck! Men lite bra är det ändå att många i klassen inte har hunnit/orkat med att läsa igenom allt. Vi ska ju trots allt inte jobba jättemycket med det immorrn, vi ska ju bara lyssna. Det kan jag ju läsas ikapp i helgen och i nästa vecka när dom andra är på Bassholmen, eller hur? Herregud, jag suger verkligen på att planera mitt pluggande! Positivt är i alla fall att lägenheten är hyffsat organiserad nu och snart ska den bli snuskigt ren också:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Förresten. Man måste inte läsa i förväg. Det finns många som har som strategi att läsa efter, eftersom det blir lättare att förstå och att veta vad som är viktigt då. Sen finns det många som bara inte ids läsa annat än det nödvändiga, och det är också okej. Ville jag bara säga. Du behöver alltså inte ha dåligt samvete.

2009-09-11 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0