idol...ett skämt?

Herregud! Dålig uppdatering idag för jag har verkligen levt i en dimma idag. Min, Sannas och Jennys vin och drinkkväll blev lite längre än planberat och jag tror klockan var bortåt 4 innan jag fick krypa ner i sängen. Stackars Jenny som sov på min soffa och skulle börja jobba klockan 9:) Jag vet inte riktigt hur man ska sammanfatta kvällen/natten på bästa sätt men jag kan säga att jag och Sanna satt på golvet i mitt vardagsrum och sjöng Björn Rosenström sånger...jag tror INTE att det är ett gott tecken! Men trevligt var det i alla fall...tror jag:)

Jag var och träffade hästen Aron idag. Riktigt mysig herre så vi kommer nog komma bra överrens. Jag och Maria ska rida ut i skogen imorrn förmiddag ska bli sköööönt.

Jag måste bara säga att Idol får mig nervös. Jag kan inte sjunga, jag låter inte bra och jag inser det..Fine! Men hallå?!?! VARFÖR kan inte alla nötter som söker och låter värre än mig inse att dom suger dom också? SKÄRPNING MIFFON! Jag mår dåligt och skäms för eran skull. Visst inser jag också att det blir jävligt dålig TV om man plockar bort mähäna men kom igen, nånstans får man väl ändå dra gränsen. Vad är grejen med killen från bulgarien som inte pratade svenska ELLER engelska. Shit! Han hade ju inte alla hästar hemma i stallet.
Han får mig att tänka på en annan Bulgar som inte heller hade en så lyckad idolkarriär..eller hade hon kanske det?




XOXO







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0