utekväll med flickorna

En väldigt seg dag avslutades med en kväll ute med flickorna.
Stackars lilla Maria fick gå hem och sussa istället för att följa med ut, alldeles för trötter. Klockan gick sjukt fort när vi väl kom ut och det kändes som om vi bara var där i typ en halvtimme men så är det väl ibland antar jag. Efterfest med guitarrhero hemma hos Birre. jag måste evrkligen lära mig att spela på medium kan ju inte sitta på dagisnivån och ändå få stryk ibland.

Bildbeviset är lite klent men ska väl ändå redovisas.


Malin och Leo


Lisette ser finurlig ut som få


Lisettes sambo Micha


Efterfest hemma hos Birre där jag fick storstryk på guitarrhero:(



XOXO

Kommentarer
Postat av: Honeypie

Var inte Marys vin okej trots allt? :P Vilken mail har du nu, ska jag slänga över fler bilder? Puss Sandra

2009-09-20 @ 09:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0