Sunday

Lugn och skön dag, precis som en söndag ska vara. Enda undantaget är att jag mår ganska illa men jag tror det beror på att jag glömt av att dricka idag, fy på mig!

Jag har spenderat dagen ute i stugan. Jordgubbslandet behövde göras i ordning för hösten och plantera om dom nya plantorna så att dom inte slår rot var som helst. Asta var givetvis generös nog att "hjälpa till" med mindre lyckat resultat för jag fick mest springa omkring och hämta tillbaka plantorna hon knyckte och sprang iväg med...

asta

Vi grillade karéskivor och så gjorde jag en sallad till det, mumsigt.

Nu på kvällen har jag pluggat liiiitegrann bara och sen städat en himmla massa för det behövs. Jag har lyckats ställa till en enorm oreda här hemma så jag hittar ingenting längre plus att jag tappat bort 2 viktiga papper, usch! Fy på mig!
För att strukturera upp livet lite har jag investerat i en whiteboard så nu jävlar ska här planeras hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0