Söndag

Efter en natt med noll existerande sömn har dagen varit riktigt jobbig men jag hann rida lite med Maria på förmiddagen men vi hann inte rida jättelänge innan jag började må riktigt dåligt så vi fick rida tillbaka men det var ändå skönt att komma ut lite.


Ridklädd

Ikväll har jag nästan bara legat i soffan eftersom jag har ont i magen men jag ledsnade efter ett tag och behövde ändå handla så jag mötte upp Jenny och Sanna på en restaurang och jag kom precis till efterrätten, härlig friterad banan med glass mums! Dom följde med och handlade sen en sväng dom stackarna, bakfulla som dom va hihi.

Nu ligger jag i soffan, äter skivad mango, dricker tranbärsdryck och tittar på barnfilm. Skratta inte tack!

BTW, jag hittade en sak i min bil förut som jag letat i ett par veckor efter. Sist jag åkte hem från Sthlm stannade jag till i Hummlestad i godisbutiken där och hittade en JÄTTESTOR Geléråtta. Han i kassan sa "Kom ihåg att din nya vän vill bo svalt och mörk samt att han måste avlivas innan 2012". Tyckte det var så kul sagt så därför la jag det på minnet men på något vis blev råttan kvar i bilen tills idag när jag hittade den i sin förpackning under ett säte. Visst hade det väl kanske varit mörkt där stundtals men knappast kallt så gissa vad förvånad jag blev när jag halade upp den och var jätteglad fick se detta...


Min en gång så fina råtta ser numera ut som en grön geggig smaragd, suck!
Jag tänker INTE äta den så om det är någon som är spekulant är det bara att säga till.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0