skolan

Lång lång dag i skolan idag. Vi sitter med slutklämmen på vårat grupparbete som ska vara klart idag så vi kan få en långhelg. Går väl sisådär, vi är 3 pers som gör typ allt medans resten är rätt så oproduktiva. Inte för att vara sån men hallå, det heter grupparbete av en anledning! Skönt ändå att nästan allt är klart nu så jag i alla fall kommer komma hem innan det är mörkt ute...förhoppningsvis:)

När jag käkade lunch förut gick jag till skolmatsalen, tyckte det kunde vara kul för omväxlings skull men näääe! Det satte sig en sjukt välgroumad kille bredvid mig, kul tänkte jag eftersom de flesta killarna här ser ut som små tomtar ifrån skogen men gud vad fel jag hade. I och för sig var han trevlig men han satt och hostade rakt ut hela tiden. Han får se hur bra ut som helst men om man hostar på mig är det är verkligen kört. BIG NO NO!!!

Näää, nu ska jag försöka ta tag i arbetet igen, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0